Топ 9 притеснения, които да зададете на бизнес за управление на жилищни имоти

След като имате инвестиционен дом, следващото действие е да откриете човек, който да поеме управлението му. Направете проучване и избройте запитванията, които искате да зададете, когато говорите с потенциални фирми за наблюдение на дома. Кратък списък на няколко фирми, които ви очароват.

Обадете им се по телефона, за да зададете въпроси, ако все още се интересувате; посетете, за да се видите лице в лице. Проверката лице в лице ви предлага концепция за това как точно извършват бизнеса си и можете да удовлетворите хората, които със сигурност ще представляват вашите интереси. Точно тук са водещите пет притеснения, които трябва да зададете, когато интервюирате имотния надзорник.

1. Компанията има ли специално звено за наблюдение?

Бихте искали да знаете дали фирмата за администриране на имоти предлага цялостно решение или е само съпътстваща линия за работно място за недвижими имоти. Това и как със сигурност ще се управлява вашият жилищен имот. Броят на персонала остава в офиса? Това ще се погрижи за вас и вашите наематели, ако персоналът напусне или е болен?

2. Собственикът/директорът на компанията участва ли в бизнеса?

Повечето фирми за управление на жилищни имоти са разделени на 2 - предлагане на имоти и управление на имоти. Обикновено надзорът на компанията е включен в частта за продажбите, тъй като това е местоположението на бизнеса с високи приходи, а надзорът на жилищни или търговски имоти се грижи за отдаването под наем. Ако бизнес ръководителят е включен в частта за управление на дома на бизнеса, може да откриете, че той го приема много по-сериозно от другите.

За да научите повече за управление на имоти, можете да посетите следната страница.

3. Колко добре разпознават компанията за отдаване под наем?

Свържете се с надзорника на жилищни или търговски имоти колко време всъщност са се занимавали директно с управлението на дома. Само защото говорите с популярна компания за недвижими имоти не означава, че нейният персонал има много опит. Това също не означава, че предоставят висококачествена поддръжка на клиенти.

Някои строителни надзорници започват работа в офис на недвижими имоти като индивидуално работно място и работят нагоре. Някои се преместват направо в управление на жилищни или търговски имоти и т.н. направо в продажби. Други строителни надзорници всъщност специално са избрали домашната администрация за своя професия.

4. Продължителността на времето, през което мениджърът на жилищни имоти е облагодетелствал бизнеса?

Желаете мениджър на жилищни имоти, който е сигурен в работата си и който се грижи сериозно за вашите интереси. Съществува голямо безпокойство, свързано с наблюдението на жилищни или търговски имоти, с голямо текучество на персонал. След 6 месеца възнамерявате да говорите със същия човек, за да развиете връзка с компанията, която разбира вашите изисквания и собственост. Това е добра причина да потърсите имуществен надзорник, ангажиран с това като работа.

5. На кое място обслужва фирмата?

Уместно е да вземете под внимание бизнес, който има опит в регионален опит, но ако имате предвид придобиването на още повече имоти в бъдеще, колко точно достига техният опит?

Имате избор – или да наемете фирма за наблюдение на сгради във всяко географско местоположение, или да откриете такава, която покрива по-широко местоположение, за да поеме всичките ви жилищни или търговски имоти.

6. Как извършват проверки на имоти?

Това наистина е жизненоважно - последната точка, която желаете, е домоуправителят просто да раздаде вашите трикове на възможните наематели. Твърде много може да се обърка. Искате да знаете, че управителят на имота ще осигури добро обслужване на клиентите и ще заведе лично потенциалните наематели да проверят вашия жилищен имот. Или могат да държат отворени врати в определено време. Това дава шанс да се запознаете много по-добре с бъдещия си обитател.

7. Броят функции, които бизнесът управлява?

Трябва да знаете количеството жилищни или търговски имоти, които надзорникът на жилищни или търговски имоти обработва директно. Някои може да имат 200 или дори повече. Ако го направят, аз се питам как могат да осигурят на вас и вашите наематели първокласно клиентско обслужване. Други може да имат само до 150, но плащат дори повече за своето решение. Това може да е по-добър вариант да получите комфорт и в крайна сметка да направите добра възвръщаемост на вашата финансова инвестиция в имот.

8. Екипът на фирмата работи ли 6 дни в седмицата?

Искате компания за управление на жилищни имоти, която може да покаже вашите имоти, когато това е безпроблемно за наемателя. Независимо от това, вие искате наематели, които могат да плащат таксата за наем, така че много от тях ще ходят на работа през редовното работно време на компанията; освен ако не е търговска сграда под наем. В световен мащаб на уеб рекламата и маркетинга запитванията идват 1 ден на ден. Това се свежда до техния график и способност да управляват и проблеми с поддръжката.

9. Надзорният орган на жилищния имот проверява ли пълномощията на новите обитатели?

Важно е да попитате точно как фирмата за администриране на имоти проверява идентификационните данни на потенциалните клиенти в списъка. Трябва да се уверите, че те проверяват кредитните рейтинги на хората и миналото им при наемане, както и тяхната предишна и настояща работа.

Comments

Popular posts from this blog

Избор на по-добра фирма за почистване на жилище